#3






Nu har det snart gått en vecka sen vi landade på arlanda international airport, men tro mig i tankarna är vi fortfarande kvar i Alanya. Blev ju inget Gotland i år men det behöver ju inte vara negativt för nu får man ju chansen att uppleva hembyns storslagna musik&motor festival för första gången på två år.


Efter denna helg tänkte vi att vi skulle göra en typ av krönika över alla festligheter vi upplevt denna sommaren10, naturligtvis kommer vi även betygsätta allt som betygsättas kan. Kommer bli minst lika grym som våran fantastiska festguide för er som minns det mästerverket.


I detta inlägg ska jag hålla mig kort som Danny Devito brukar säga.


Bilderna som många av er tjatar om. Tro mig dom kommer, kanske redan i helgen om ni och vi har lite flyt. Tills vidare får ni nöja er med filmerna som enligt oss själva är av bästa Ingmar Bergman klass.


Vi vill även göra en efterlysning. En av våra allra trognaste läsare "KungKenta" som vi vet tog vårat avsked hårt har vi ännu inte sett röken av här sen comebacken. Kan någon vänlig själ som känner honom meddela att vi är ju fan tillbaka!?


Nu börjar festen! Hoppas vi ses.



Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0