Aloha!





Som vanligt när man ska börja författa ett inlägg så är man lika inspirationsfattig som vanligt, och ur ryggsäcken plockar man fram den så ständigt återkommande frågan: vad fan ska jag skriva om idag? Så får väl pröva ett nytt grepp genom att lista lite ämnen som tåls att diskuteras och som det dagligen bloggas om.

Politik: Det hade ju varit jävligt skönt att ventilera sina åsikter inom detta ämne, ja om man hade haft några förstås.

Finanskrisen: En ide vore ju att diskutera det här med hur finanskrisen uppkom och vad den får för framtida följder för världen och samhället men det vet vi inte heller ett skit om så där sprack ju det. Våra kort går lika varma på krogen som innan så vi märker ingen skillnad och märker vi ingen skillnad så bryr vi oss inte i det.

Mode: Japp, björnfitta på huvudet och intersport-tofflor på fötterna?

Musik: Jodå dansband på helgerna och radio på veckorna, på tal om radio så sjunger min flickvän en låt nu. Katy Perry heter hon, vi två är ihop men hon vet bara inte om det än.

Kändisar: Nej de är nog inget för oss, man vill ju liksom inte blogga om sitt eget folk.

Hem&Trädgård: Är nog heller ingenting för oss. En gång hade jag en kaktus i fönstret den dog av uttorkning, det kan man nog utan att varken vara troende eller vidskeplig ta som ett tecken.


Nej så jag tror vi skiter i det och tar en fräckis istället:

Johan gick och var mest småsur - fel på jobbet, fel på arbetskamraterna, fel på kaffet, fel på chefen, fel på... Till slut tröttnade chefen och sa till på skarpen:
- Gör mig en tjänst! Ta ledigt resten av dagen, åk hem och dra över frugan och kom tillbaka i morgon, du skall se att det gör dig gott och att du blir på bättre humör.
Johan stämplade ut och gick. Nästa dag kom Johan tillbaka, skinande som en sol och var på ett underbart humör. Chefen kallade till sig honom och sa:
- Hur gick det?
- Det var kanon! Hon var helt vild! Vi älskade hela eftermiddagen.
- Jag sa ju att du skulle må bättre!
- Ja, tack skall du ha för tipset! Himla trevligt hus ni bor i förresten...



Päärtan har gått med i en millitantisk protestgrupp dom kallar sig för V V B som betyder våga vägra blogga. Nej nu ska jag utgå.


HA deee!    // Dääjvid

Kommentarer
Postat av: Anonym

jaså, så du är otrogen mot mig ;)

2009-03-28 @ 03:16:41
Postat av: Kung Kenta

Plastblommor, kan de va nåt, he, he.

2009-03-31 @ 22:10:58
Postat av: Anonym

Väntar på nytt inlägg ;)

2009-05-14 @ 22:05:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0