KAPTEN MORGAN ÁLE ÁLE


Vilken hjälte den där Morgan är. Här sitter man å har jobbat 25 dar med 1 dags ledighet, men inte är jag bitter.  Å så har min kollega Jacob en Captain Morgan i barhyllan. Känns bra, känns kanon, det är bra jag lovar.

Vapendragaren Dääjv och sjörövaren Thure är i Falun å firar Linder Johanna (Grattis Hannis 20 år), Mannen Malms festmö. Lär bli ett jävla drag på Golden beer ikväll om inte annat, de va de iaf för några helger sen när kareoke stog på menyn. Jag å dääjv var liveband, med Thailändskor (no english) som kör.
Å om inte allt för lång tid så står sommaren höjdpunkt(?) på menyn, IDRE YRAN. Vilken längtan. Helt sanslöst.
Det där frågetecknet hänger där för att vi har ju en så otroligt fin sommar å se fram emot. Augusti månad bjuder på så otroligt många runda fötter. Först Gotland med ett så jävla härligt gäng. Sedan blir de kryssning med samma gäng + ganska många andra. Känns bra, känns kanon, det är bra jag lovar.

Men vi lär väl ses höras.
Sen kör vi lite mellanrum mellan inläggen så ni hinner läsa





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0