Ja just jävlar! Vi har en blogg också.






God kväll eller kanske snarare god morgon. Ärligt talat så har jag inte ens tänkt på den här bloggen på flera månader, ända sedan jag tog bort den som startsida (ödmjukt att ha sin egen blogg där) så har den falligt lite i glömska hos herr Dääjvid. Då undrar ni förstås va fan jag gör här helt plötsligt klockan 02:27 den 25 juni 2009. Det är nämligen så att jag precis kom hem från en riktig piss-natt på jobbet, inte nog med så när jag väl kommer hem så är lägenheten varmare än en trimmad finsk bastu.

Man har haft bättre dagar helt enkelt. Men då helt plötsligt händer det, lite som en religös uppenbarelse faktiskt. Av en ren händelse sitter jag och läser ett reklamblad vilket jag inte brukar göra allt för ofta, då får jag syn på en annons för Idre yran 2009. Då stiger pulsen i hela kroppen och livet blir bra jävla mycket enklare direkt. Inte långt kvar nu tills årets happening!

Ni som bara sitter där och undrar varför vi alltid hypar denna festival så inni helvete, ja vad ska jag säga? Den måste helt enkelt upplevas för att förstå. Då kommer ni också höja den till skyarna!

Ett skämt kanske vore på sin plats för att fylla ut texten med ett extra stycke!

Vad säger en blondin på toppen av sin karriär? Hej och välkommen till Mcdonalds!

Nej enough is enough som dom säger i staterna. Får väl passa på att önska alla en glad ny sommar för man vet ju aldrig när man återvänder hit igen tydligen.


God natt.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Idreyran är lätt årets höjdpunkt!

2009-06-25 @ 09:16:28
Postat av: Värmland

Idreyran is king

2009-07-02 @ 23:31:50
Postat av: Johan

Idreyran is the shiiiiiit! HELT UNDERBAR

2009-07-16 @ 12:44:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0