Maaat!




Här ligger jag och steker, visst har jag blivit brun? Nej, de tycker inte jag heller. Blev nog bara solblekt.
Resan gick bra, men maten var som nått Lemmy hade hostat upp en söndagsmorgon (vardag). Tror tillomed Thure hade haft problem med käket. Och till mitt försvar så drack jag faktiskt whiskey rätt ofta. Jag behövde inte ens säga till bartendern på beachen vad jag skulle ha efter ett tag. På 2 min så stog jag där med min 7&7 i solen å njöt.
Kan ju säga att de blir nog ett annat resmål nästa gång.

Resans mest använda:

Knack knack

- Who´s there?

- Me, I Kill You!


Och nyårsfirande blir tydligen i Åre. Låter hur kul som helst. För de som möter oss i backen, vilken syn.
Ni kan ju tänka er själva, Dääjvid som kommer släpandes uppför liften, i benet och jag som ser ut som en snögubbe, när jag kör flipper med alla granar. Men tror även vi kommer ha hysteriskt kul.
Om det är någon som har något tips vart man ska gå på kvällen, så får ni gärna skriva en kommentar.


Sen tycker jag att vi kör en liten fräckis, de är ju trots allt fredag imorgon.

En lastbilschaffis frågade en dam i baren
- Vem är du?
- Jag är lesbisk, svarade damen
- Jaha, vad gör en sådan då, undrade chaffisen
- Jag slickar fitta och dricker öl, vad sysslar du själv med då, sa damen
- Jag trodde jag var en lastbilschaffis men jag är nog lesbisk jag med sa chaffisen


HADEEE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0