Hej hallå dagboken!

tja

Man lär presentera sig, Peter här. Oj ursäkt, Päärtan menade jag.

Dääjvid som nu alltmer kör fylleinlägg, då ska väl inte jag vara sämre. Har väl hunnit ta några stänkare. Vi ska nämligen åka till Bulgarien kl. 06.50. Vi tar en förfest innan vi åker tänkte vi. Nog den tidigast eller senaste förfesten jag vart med om. Dääjvid kan nog skryta om annat. Som sagt så drar vi en sväng till Bulgarien, jag å mina norskar. Ett härligt gäng som åker, blir drag, ni lär känna de hemma.

Har kommit på mig själv flera gånger på jobbet, med att sjunga fullt med konstiga sånger bla. Shalom vi ber om frid på jord, jag är en fattig bonddräng, hellre fångad av vargar, jag klär av mig naken,kräftkalas med eddie meduza å allt vad de va. Sånt man över huvudtaget inte ens lyssnar på en vanlig vardag som denna. Menmen, har ju ingen mp3 just nu så får väl duga för tillfället. Jag fick mig ett gott skratt när jag väl kom på mig själv. Undra va mina arbetskamrater tänker när man svischar förbi med trucken å sjunger, "Schalom jag ber om fred på jord". Men va gör man inte för att andra ska ha roligt?! PÅ ENS EGEN BEKOSTNAD.

Tror jag ska köra på samma nivå som senast när de gäller skämt.

Isbrytare nr 2:

Pappan passerar dotterns sovrum där hon ligger och leker med en dildo.
-Va i helvetet gör du, undrar pappan.
-Det ser du väl, snäser hon, jag är 30 år och ogift, så något måste jag väl få.
 Senare går hon förbi tv:n där pappan sitter med några öl och hennes löskuk.
-Men va gör du, frågar dottern.
-Hurså, jag tar en pilsner med min svärson!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0