No headline

höhö







Det är inte bara svårt att sätta en bra rubrik, det är minst lika svårt att hitta ett ämne att skriva om. Men får se om det lossnar lite längre in i inlägget. Man måste ju hålla bloggen levande säger dom.  Äsch kan väl ta och börja med ett skämt då för att gå i min vapendragares fotspår.

Det var två blondiner som en kväll satt på en parkbänk och kollade på stjärnorna och månen. Plötsligt säger den ena blondinen:
- Du, undra vilket som ligger närmast, månen eller borås?
Varav den andra svarar:
- Men åhh är du dum i huvet eller, ser du borås?

På måndag kommer Päärtan hem till sweden. Han vill festa säger han men det enda han nöjer sig med är skomakaranton på dragspel så får väl se vad vi hittar på.

Lite dåligt med festande på slutet, det är oerhört tråkigt att sommaren är över. Nej dags för en nakenfest till tonerna av "jag klär av mig naken" snart igen!

Nej fan va inspirationsfattigt det var nu, kanske ska ta en öl så man kan sitta här och ljuga lite:)

Nej nu måste jag avancera in i duschen, men tack för denna gång kära readers.

// Dääjvid




Kommentarer
Postat av: Kung Kenta

Härlig bild.

2008-10-04 @ 00:15:51
Postat av: Päärtan

Klart de Kenta, ses vi på onsda?

2008-10-04 @ 16:08:05
Postat av: Kung Kenta

DET VET DU. KROSSA mora!!!

2008-10-07 @ 00:46:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0