Sommar..

image21




Äntligen så står då sommaren på tröskeln, gräset blir grönare och värmen stiger. Denna underbart fantastiska årstid med alla härliga ingredienser så som grillning, öldrickning, nakenbad, dagsrus, lättklädda kvinnor m.m.
Oj vad poetiskt det där blev men de bjuder jag på. Nej jag är inte full för er som undrar, det bor minsann en liten djup kille i mig också;)

Sitter och undrar vart det här inlägget kommer ta vägen, är så fruktansvärt trött och sitter och garvar åt allting. Seinfeld har aldrig vart roligare än ikväll och det beror inte på att det var ett av dom bästa avsnitten någonsin.

Den här bloggen verkar ha blivit Dääjvids soloshow men någon lär ju uppdatera eftersom datorer inte verkar ha kommit till norge ännu.

"Våga vara osvensk", "Va inte så jävla svensk" brukar en god vän till mig säga. Funderar på att anlita honom som gästkrönikör här på bloggen, han skulle nog ha mycket kul att säga. Han är precis lika snurrig i bollen och har precis samma dåliga humor som jag så de skulle nog bli toppen. Sen är han ju ganska osvensk så kanske kommer nån rejäl sågning av något också.

Nu äre nog fan dags att sova tror jag för nu sitter jag och skrattar åt mönstret på min rullgardin som jag plötsligt tyckte såg ut som ett könsorgan. Skulle jag använt mig av ordet "haha" hela tiden i detta inlägg hade det blivit ett jävligt långt inlägg.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0