Rapport från värmeböljan..

image7


Varmt är det ute, men det är ingenting i jämförelse med dom antal celsius som terroriserar min lägenhet just nu. Verkar ju tyvärr saknas cirkulation helt och hållet. Folk tror nog att jag är den där knäppa grannen som alltid går runt i kalsonger. Har allvarligt funderat på att gå helnaken men det vore nog lite att ta i med tanke på insynen. Sen vill jag ju inte skrämma någon med mitt monster hahahaha...

Skulle ju ha en nykter helg men nu har den där halvnorsken som går under namnet Päärtan plötsligt övertygat mig om en utgång eftersom han äntligen kommer hem till moderslandet. Han är en lurig rackare den där. Aja, kan nog bli kul. Brukar ju sällan vara tråkigt när vi slår våra (kloka?) skallar ihop.

Vet inte riktigt vad jag ska förvänta mig när han kommer. Han kanske pratar norska och vill ut och åka skidor.

Fan, nu tar dom studenten här snart också. Snacka om att man hade velat göra om det då, var förmodligen den roligaste veckan i mitt liv. Tror jag var full mån-lör, thats life. Glömmer aldrig när jag stod där på byggprogrammet lite halvfull och visste inte vad jag skulle göra, så jag tog helt enkelt och gjorde ett brännbollsträ. Efter det kom jag på den geniala idèn att jag skulle anordna en brännbollsmatch på kvällen så jag började sprida ut det där lite lätt, det slutade iallafall med att 90% av alla studenter dök upp. Poliser och rektorer kom och körde bort oss från platsen, jag stod och flina.

Nej nu tar jag en fredagsbärs. Hööj

 



Kommentarer
Postat av: Erik

Lätt att jag ska till älvdalen i helgen då

2008-05-31 @ 13:11:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0