Hejdu hejdu

image29

Ja tjenare, Päärtan här. Va ett tag sen jag skrev här nu. Som ni läst och hört så har jag und Dääjvid gått skilda vägar. Inte för alltid, men håller just nu på att prova på livet som norsk. Går rätt bra om jag får säga de själv,
med några undantag. Som idag t ex, gav mina byxor till Erica som skulle tvätta, sedan satte jag mig i soffan och kollade tv som vanligt, då jag började undra vart jag hade gjort av min mobiltelefon. Efter några sekunder hörde jag något dunsande från tvättmaskinen, och där fick jag svaret haha. Så om någon försöker ringa till mig så går de inte så bra just nu.

Nu till bilden här ovan. En kiosk där man kan köpa bakad potatis på fredakvällarna, väldigt gott om man nu vet hur man äter bakad potatis och om man nu hittar den, De gjorde då inte jag i första taget, fick lov att fråga några gånger först. Men gott var det, fick tillomed lov att fråga om dom hade nått ledigt jobb till mig.

Ska försöka skriva lite oftare men tycker min vapendragare Dääjvid sköter skrivandet riktigt bra faktiskt.


Hade hade // Stornorsken Arnulf Blingbling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0