Formsvacka!

image25



Känner att fantasin inte är på topp, ligger i en liten formsvacka vad gäller bloggandet. Vet inte riktigt vad jag ska skriva om idag, kunde ha berättat om festen i lördags men det är faktiskt inte så mycket att skriva hem om. En ganska tam fest för att vara signerad Dääjvid. Utgången var heller ingen höjdpunkt, lite folk samt fel folk. Det lyfte aldrig så att säga.

Nästa helg är det dags för en riktig kioskvältare, nämligen falukalaset. Ett måste naturligtvis för åtminstone en av huvudkaraktärerna i denna blogg. Vet faktiskt inte hur det blir med han som börjar på P och slutar på äärtan, han säger ju att han blivit norsk patriot. Förhoppningsvis kan han fortfarande avvara lite tid för sitt fosterland.

Nu har jag och gästkrönikören bokat resa, alanya i turkiet vart det. Flipp eller flopp? ingen aning har aldrig vart där men förhoppningsvis en jätteflipp. Full och solbränd lär man bli iallafall. Om det är någon som satt sin fot där får ni gärna slänga in lite betyg och tips om uteställen, sevärheter medmera. You name it.

Såg att vi var omnämda på en modeblogg, vilken ära.. hehe. Vi har blivit placerade i humorfacket. Har även läst att folk tycker det är en ovanlig blogg. Bra det, är det ovanligt i Sverige betyder det att det är en osvensk blogg och det är vi mycket stolta över. Ska man vara helt ärlig så började vi blogga typ som ett hån mot hela fenomenet. Men bloggen växte ju lavinartat och vart populärare och populärare så vi tänkte att vi kan väl ägna det några minuter per dag och så vitt jag vet så har vi några trogna läsare.

Vi har lovat er mycket partyrapporter samt partybilder, bara lugn det kommer. Anledningen till att det inte blivit så mycket av den varan stavas helt enkelt partybrist. Men i och med att startskottet för alla festivaler och dylikt går nästa helg så har ni mycket att förvänta er.

Fan, de blev ju ett inlägg av det här också. Det trodde jag inte när jag satte fingret på tangenten k som startade detta inlägg.


The end


Kommentarer
Postat av: Turklisa

Åker du utomlands för att festa så är alanya ett bra val. Själv har jag åkt dit minst en gång varje år de senaste 7 åren för att kröka. Alla de bra och större uteställena ligger bredvid varandra, i hamnen. Om jag ska tipsa vilket som är bäst så beror det lite på vad du är ute efter. Men killar som åker dit brukar föredra Robin Hood, Bellman eller Havanna, gillar du rock så är det The doors som gäller. Trevlig resa!

2008-05-15 @ 15:13:23
Postat av: Dääjvid

Turklisa: Tackar så mycket för tipsen, och ja festandet är en stor del av resan:)

2008-05-15 @ 15:42:17
URL: http://daajvidundpaartan.blogg.se
Postat av: Kapten 33

Uhj

Festival sa bull - har fixat ledigt för Idre yran och snart ska det kikas på tält. Kanske ska lura med Mark, han har militärtält med kylskåp i ;)

2008-05-16 @ 06:36:37
Postat av: Isabelle

Fan, Alanya är ju king. Bra val min vän. Håller med turkbruden här ovanför vad gäller val av ställen. Allt ligger som sagt i en klump vid hamnen, så hittar ni dit hittar ni festen. Robin Hood och Havanna var nog ställena vi hamnade på de flesta kvällarna. Vad jag minns.. Men öj, vilken modeblogg förresten? Tror jag kan ta åt mig äran för det, vilken det än var. Har nämligen gjort en jävla massa reklam för er blogg bland modefolket. Ni kanske vill anställa mig? ;) Vad långt det här blev nu då.. Tack för lånet av filmen by the way, den var bra. Hej!

2008-05-17 @ 00:44:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0