Vansinnig helg!

Bloggen har bytt plattform, det är orsaken till att det inte blivit nått mer inlägg förens nu. Det är naturligtvis inget som drabbar er utan det är fortfarande samma adress och samma process, bara det att vi får en både snabbare och bättre sida att skriva inläggen ifrån.

Om vi nu ska tala om helgen lite så var den helt jävla grym. På fredagen satt jag hemma hos syrran och grillade och tog nån bira. Helt plötsligt small det bara till likt en raket och jag var full igen, sen vart det utgång på krogen i badtofflor och shorts. På lördagen var då den efterlängtade Päärtan hemma, bjöd upp han på lite släkträff i min hemby. Jävligt trevligt hade vi kan jag lova. Lite senare så blev det återigen en utgång för oss två, kul som fan. Päärtan hamnade visst även på någon fest med cowboytema. När krogen hade stängt försökte jag anordna en tipspromenad men ingen nappade:( Sen var vi på efterfest till 06:45, kul som fan.

Bjuder på en skön diskussion från helgen:

D: Va är det där för tomte?
B: Ja men han är ju snäll.
D: Ja alla har vi nått här i världen, vissa är snälla, vissa är smarta, vissa är snygga. De är de som är så jävla bra med mig, jag har tamejfan alltihop!
B: Vilket självförtroende man kan ha då!
D: Ja, de är fan inte lätt att vara ödmjuk när man är bäst i världen!



Nytt jobb för mig men bloggandet består (hoppas jag). Förfestande och festande helt solo kan också vara kul, fråga bara min vän Björne, "ensam krigare är en bra krigare" säger han.

Nej nu räcker det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0