Tredagars?!








Varför ska alla lägga sina fester på samma fucking helg? Sitter här med en lite lätt headejks för andra dagen i rad, men det värsta är att jag ska dricka idag också. Fan tog en öl nyss, kände mig lite smålurig direkt. Hungrig som fan är jag också, blir nog en tur på kiosken. Det var väl jävligt intressant va fan jag gör idag va? Men jag är nog bäst i världen på att prata om oviktiga saker. Iofs är jag bäst i världen på allt! Sen är jag rätt ödmjuk också.

För att fortsätta på temat jävligt viktiga saker så har jag köpt en ac nu, fan vilken krigare han är. Dom varma celsiusen har inte en susning när min krigare kommer och mördar dom. Sover ju riktigt skönt på nätterna nu.

Nej fy fan nu måste jag gå och äta så detta fick bli ett kort men koncist inlägg. Jaja puss och kram för fan.

Kommentarer
Postat av: Emil

Såg dig Dääjvid på Skeer i torsdags :)

2008-06-07 @ 13:26:18
Postat av: Dääjvid

HAha, ja det var roligt att ta studenten för fjärde året i rad:) vart fan var du då?:P

2008-06-07 @ 16:57:08
URL: http://daajvidundpaartan.blogg.se/
Postat av: Kapten

haha, ja du lät liiiiiiiiite mosig igår när du ringde vid typ fem.



"Jag har ätit en så kallad pizza"



Ja men då vet jag ;)

2008-06-08 @ 13:20:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0