Lovely Monday!

Riktigt skön måndag faktiskt det hör ju inte direkt till vanligheterna. Vet inte riktigt vad det beror på, men hade en riktigt rolig dag på jobbet. Lovade ju en rapport från firmafesten i fredags också ja, så here we go. Det var förmodligen den vildaste firmafest jag någonsin varit på i alla kategorier. Började med nån fördrink med tilltug så där lite soft. Sen var det en smaskig middag följt av  "så ska det låta" tävlingar, riktigt kul faktiskt.

Tror det var någonstans emellan middagen och tävlingarna som det spårade ur totalt, helt plötsligt hade vi gått från små mysiga sommardrinkar till 70/30 drinkar med fruktsoda som virke och det var inte 70% virke som ni kanske förstår? Det märktes att det hade blivit en del groggar när jag plötsligt fick för mig att köra en roy&roger-macken imitation på karoken. Hela härligheten slutade iallafall med att jag gick/rullade hem halv elva (säger dom, själv har jag ingen aning) för att jag var så vansinnigt packad, men värst var jag inte. Någon tacklade av vid åtta, en somnade på toaletten vid tio. Firmafester har fått en helt ny innebörd nu i min värld.

För att köra en klassisk på tal om så är det midsommar på fredag, ser fram emot det med blandad förtjusning kan jag säga. Midsommar är ju inte direkt känt för att vara nykterhetens dag. Men om jag ger fan i dom där förbannade groggarna så ska jag nog kunna vara vaken lite längre:)



//Dääjvid

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0