Fredag..






Dääjvid is in the house. Sitter här och ska snart dra på firmafest, känns som det kommer bli rätt galet skulle jag tro. Särskilt för killen som vi har en liten vadslagning om vilken tid han somnar. Somnar han före tio vinner han, sen har vi andra en tävling om vilket klockslag det kommer ske. På dagordningen är det middag, fyllebrännboll, karoke m.m. Fler rapporter kommer garanterat, eftersnack på bloggen imorn.

Rykten går att det kommer att flygas in ett blogginlägg från norge inom sinom tid. Fan va kul det är med fotbolls-em alltså, vetefan vad det är men finns ingenting som engagerar mig så mycket (ja förutom en avgörande kvalseriematch då) kollade på matchen mot grekland hemma, bara jag som var närvarande. Kom på mig själv att sitta och svära åt domaren, ibland upp med knytnäven i luften till och med, klappa händerna, skälla ut greker för att dom filmar och så fort en svensk får minsta kontakt så är domaren en idiot igen, snacka om enögd. Inte nog med det, när Zlatan den gudomlige gör mål så står jag plötsligt upp och applåderar taktfast. När sedan Hansson gör sitt snygga mål så skriker jag av någon anledning: "Måååål!" Nej tappar totalt sinnesnärvaron när det är mästerskapsfotboll, men va fan de är ju bara härligt!

Nej nu lär jag släpa mina apostlahästar till ett nytt äventyr.


Take care now and bye bye

//Dääjvid, er vän i etern

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0