Lördag..

Äntligen! Sitter här och väntar på min gode vän Björn som strax anländer från skogarna i norr. Ikväll blir det lite FIFA kväll och några kalla. Hoppas även på utgång men det ska nog inte vara några problem att genomföra. Ikväll tog jag det lugnare än lugnast, softade lite framför teven och käkade lite gott.

Varsågod att såga mig men jag tycker att 8 mile är en riktigt bra rulle. Sen är ju inte Brittany Murphy särskilt ful heller.

Ska köra lite ölprovning idag, köpte "ovanliga" öl på bolaget igår. Boddingtons visste jag sen förut att det är en riktig kioskvältare men Innis&gun och Brewdog har jag dessvärre eller dessbättre ingen aning om vad dom går för. Om någon har ett bra tips om någon mer lite mindre känd bira som smakar som en dröm så släng in en kommentar för fan.

Sist Björn var här vann vi EM med sverige på fifa på ungefär femte försöket, av någon jävla anledning gick det bättre och bättre ju mera vi drack, doping månne? Denna gången tänkte vi försöka oss på VM.

Nej nu är det dags för lite lunch nere på en uteservering, kan eventuellt bli en bira också;)


Ajöken!


Kommentarer
Postat av: piraten

tänk att den där biran ska vara huvudperson varje helg :p

2008-07-06 @ 21:31:21
Postat av: Dääjvid

ja fy fan:P

2008-07-07 @ 17:54:48
URL: http://daajvidundpaartan.blogg.se/
Postat av: piraten

jaa och till helgen blir den väl huvudperson för oss alla:P

2008-07-07 @ 20:09:41
Postat av: Dääjvid

Ja det är en stor risk:)

2008-07-07 @ 21:01:26
URL: http://daajvidundpaartan.blogg.se/
Postat av: päärtans syster

Testa ett tjeckiskt öl som heter Gambrinus,de e ett säkert kort ;)

2008-07-07 @ 23:14:56
Postat av: Tobbe

Hmm ni mötte ju USA det känns inte mycket europa över det.

2008-07-08 @ 22:03:05
Postat av: Janne

Alltså vadå!? USA är väl typ europa...eller? Hela USA är uppbyggt av europer...nej fy fan Tobbe hem å se över geografikunskaperna innan du uttalar dig om vad som känns europa eller inte.

2008-07-09 @ 21:56:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0