Bloggen presenterar.. Berra Tegnér som krönikör again!

Heeeeeeeeeeej!

Trevligt, som jag har tjatat för att få skriva här igen...Och äntilgen lyckades jag!


Okej så vad ska jag blogga om? Ingen aning, men det är ju ett tema på den här bloggen. Hehe... Ska berätta en sak, jag körde i diket igår efter jobbet. Alltså äntilgen fredag, slutat jobba och det första man gör ar att åka i diket......faaan tänkte jag. Men det jag reflekterade mest över var att just när jag satt där i bilen helt hjälplös, så tyckte jag att Älvdalens 6500 invånare lyckades åka förbi mig och peka, stanna till och fälla en rolig kommentar som, jävla ungdomar ska åka å leka. Är det inte typiskt. Jaja men vi lyckades få upp bilen tillslut.

Jag sitter i Falun just nu, det är första gången jag festar i Falun...hoppas på en rolig kväll med massor av fina brudar;) Men kom ihåg rösta på Larz Kristerz ikväll, det är det som är kvällens stora händelse...

Ajaja va fan blir inte bättre än så här idag...Men om ni tjatar kanske jag gör comeback här på bloggen någon gång när du minst anar det. 

Ha det bra....

Kommentarer
Postat av: J.G

Va fan e det för idiot som skrivit det här?

2008-12-15 @ 22:37:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0