Saturday night live!





Man skulle så lätt kunna tro att detta är ett fylleinlägg, iallafall om man baserar den teorin på klockslaget. Jag ska inte ljuga för er, detta är ett fylleinlägg. Jag skulle ha en vit helg sa jag, oj oj oj vad fel jag hade. Det är inte lätt att umgås med folk som hela tiden vill bjuda på groggar/öl m.m..

Bara för att man har en av Sveriges hetaste kulturbloggar så behöver man väl inte få gratisfyllor varje helg? Jo för fan, yes in deed, helt rätt att bjuda på grogg av er mina vänner:)

Har en totalt sinnessjuk film på mig och min trogne vapendragare Päärtan. Vi står och spelar luftgitarr slash luftfiol till tonerna av den gamla dängan Cottonfields signerat Creedence.

Afasi&Filthy-Jobb. Det är en låt som jag kan rekomendera rätt så starkt. Eller ja, det låter då bra nu iallafall.

Päärtan skulle tydligen vara lite småfull i Norge ikväll. På tal om det så såg jag en rätt snygg puma idag som tydligen hade en viss sammankoppling till Päärtans gäng, var tyvärr lite för full för att uppfatta hela sammanhanget, men snygg var hon.

Har aldrig varit med om en mer taggad Päärtan än nu. När han väl fick internet så var det som att väcka en björn som sover. För en gångs skull så kommer ni nog få lov att uppdatera minst två gånger per dag. Men nu ska jag luta mig tillbaka i min jävligt sköna soffa och avnjuta "I am legend" med Will Smith (troligen världens bästa skådespelare).

Godafton!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0