Hej som man säger på norska


Ja som min vapendragare David Karl Anton Rytter skrev, så har faktiskt jag Peter Arnulf Lindhamn, skaffat mig en dator. Med denna burk ska även jag försöka bidra med mina underbara och för många, helt totalt vrickade handlingar.

De jag gjort i sommar är allt från vart i fängelset till ätit bakad potatis. Ni kan alltså fatta vilken otrolig sommar jag haft.
Har även hunnit med att besöka Norges huvudstad Oslo några gånger. Därefter detta budskap:



Vi vill även efterlysa lite bilder, bilder på oss alltså. Vi som festar på allvar har allvarligt talat aldrig tid att knäppa några partypics. Så om just DU sitter där hemma och trycker på några helt otroligt snygga bilder på oss två partygutter. Tveka inte, dra iväg dom på mailen, msn, posten, faxen eller vad du nu känner dig manad till. Kanske det är din bakgrundsbild på datorn, bilden du alltid tar fram under kudden när du ska sova. Vilket har ingen betydelse.
Enklast blir det om ni skickar den/dom till [email protected].


Som om inte de vore nog roligt att jag gör "comeback" på bloggen, så skänker jag även en liten isbrytare ni kan dra på släktträffen, jobbet, ja vart ni nu tycker den passar.

Känsliga läsare varnas för  känsligt material

Läs följande för total extas:

Gubben och gumman hade sex då det ringer på dörren.
Gumman: De ringer på döra!
Gubben drar ut snoppen en stund och fortsätter sen
Gumman: DE RINGER PÅ DÖRA!
Gubben gör samma sak igen,
För tredje gången skriker gumman högt i hans öra:
DE RINGER PÅ DÖRA!
Gubben: Jaha, jag trodde du sa "den gled in i röva"

hahaha tack å hej för denna gång och "hade" som vi säger här i norge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0