Hej hopp..

Dääjvid här. Som förövrigt är vansinnigt bakfull efter två dagars festande. Det började tidig fredag med lite bärs, mariokart och guitarhero hemma i dalen. Sen bar det av till fjällen, sälen närmare bestämt för att kolla på takida. Dra pitten i gruset vilket drag det var. Det är säkert ingen nyhet för er men jag har konstaterat att jag fan inte är riktigt frisk i huvudet men den historian tar vi en annan gång.

Igår kom det en limo och hämtade mig på dagen, där i var det full fest och jag var väl inte sen att haka på. Då kan ni väl lista ut hur det slutade. Fullt party tills tidig morgon. Sen vart det styrelsemöte på fyllan där vi kom fram till att Åsens SK måste slå sig fria igen från ihopslagningen med oä. Har ett svagt minne av att jag även gjorde några nyförvärv.

Vart Päärtan är vete fan, han kan vara i norge. Han är ju lite av en gubben i lådan den där.

Ser på omröstningen att bloggen verkar uppskattad, kul. Ni som röstat på dålig kan fara och flyga, vet att det är ni blondinbella och schulman. Ni verkar ju uppenbarligen hänga här så så dåligt kan det ju inte vara. Nej vi kan absolut inte ta kritik.

Någon som sa igår att vi måste blogga mera om livet i allmänhet. Oki doki så får det bli,

Nej nu ska jag försöka få den här jävla bakfyllan att vända, de är ju verkligen sådana här dagar man börjar fundera på frågor om livet.


Över och ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0