We won it three times!

image28



Idag vill bloggen plocka fram några superlativer för fotbollslaget i våra hjärtan. Fantastiskt! Makalöst! Underbart! Manchester United är återigen bäst i europa, tack för det! Skulle kunnat offra min högerarm för att få vara där igår. Rätt sköna scener efter matchen när spelarna sjunger med i fansens sång "We won it threeeee tiiiiiiimes!". En kul grej var ju att all öl tog slut på alla Moskvas krogar, på vissa ställen hängde dom upp skyltar med texten "No beer, only vodka". Det kallar jag rajraj, engelsmän kan dricka dom med. Sådär nu har jag fått det ur mig också.

Egentligen är ju detta en kulturblogg men ville bara visa våran bredd med lite sport också. Jag skrev ju för inte så länge sedan att jag var i en formsvacka, tydligen kan inte jag ha formsvackor. Nu så fullkomligt piskas det ju ner inlägg i klass med nederbörden på dom brittiska öarna.

Imorn är det fest och därför kom jag att tänka på en rolig sak jag hörde. En helt klart överförfriskad kille spiller öl på en okänd kille på en fest, killen blir lite småirriterad och frågar den fulle killen va fan han håller på med, då ger han ett rätt skönt svar: Jag skojade bara! Haha, stor humor tycker jag iallafall. Kommer fan inte ihåg vart jag hörde eller läste det men kul som fan var det i vilket fall som helst. Sen har vi ju klassikern med killen som vaknar med ett stort jävla träd i lägenheten och har ingen jävla aning om hur han fick in det eftersom det absolut inte går att få ut utan lite motorsågsjusteringar.

Tror jag har hört årets sommarplåga nu. Fjortisdisco är vad det är, man vill egentligen inte lyssna men gör det ändå fast man känner att det inte är riktigt rätt. Moraliskt dilemma tror jag man kan kalla det:)

Nej nu är det dags för lite sömn så man orkar med helgens äventyr.




Kommentarer
Postat av: Söderlund

Glory Glory Man United!
(bilden på bloggen min talar för sig självt?)

Mvh
Söderlund

2008-05-25 @ 20:53:59
URL: http://ventux.bloggsida.se
Postat av: Anonym

Haha, lite kul bara att pool sjungit we won i five times i 3 år nu. Måste ju kännas lite mysko att sjunga i princip samma låt, fast sämre.

2008-05-26 @ 17:51:00
Postat av: Dääjvid

Ja ungefär lika konstigt som att sjunga sm-guld. Vem var först med den egentligen?:P

2008-05-26 @ 20:53:41
URL: http://daajvidundpaartan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0