Uppdatering för uppdaterandets skull..

image23




Det kan inte sägas för många gånger hur jävla mycket jag älskar sommaren. Idag tog jag cyckeln ner på stan, inte helt fel att glida fram längs med siljan när solen steker på och vattnet ligger stilla. Det är verkligen sådana dagar man förstår varför man bor här.

Ikväll blir det grillfest hos mig. Så dags att byta spellista på mediaplayer till Sommar/grilla. Har ju ett antal spellistor för olika tillfällen som: Vanlig dag, Sova/sex, vinterfest, em/vm, vanlig fest mm. Mina fester kretsar runt spelningslistorna som ni kanske märker. Vet fan inte varför jag pratar om det men så är jag väl inte direkt känd för att prata lite heller kanske.

Vi får nog ta och gå en skalgång efter päärtan, var nog förra århundradet han skrev ett inlägg senast. För snart har ni väl tröttnat på mig va?;)

Sen måste jag även ta tillfället i akt och gnälla lite på oss svenskar. Hur fan kan folk gnälla på att det är för varmt? Alltså, regnar det gnäller vi efter sol, skiner solen är det för varmt, snöar det vill vi ha sommar. Nej blir fan lite lätt upprörd på detta jävla gnäll. Här sitter vi och gnäller över att de är för varmt när det är 25 grader medans människor i annan del av världen svälter ihjäl i 40 gradig hetta. Då var det sagt!

Man vet aldrig men när nästa inlägg dyker upp så kan det vara med en tävling i ryggsäcken. Men inte som förut utan i en ny skepnad.

Nej nu tycker jag att ni tar en öl och drar igång grillen för det ska jag.

MVH Dääjvid

The king of BBQ

Kommentarer
Postat av: Pedal

Bra bild, tog en likadan nästan på exakt samma plats idag..

2008-05-11 @ 19:07:05
Postat av: ...

samma spellista för sex sm för sova? :O vad är det för musik egentligen? själv skulle jag aldrig kunna kombinera dessa saker

2008-05-11 @ 19:22:29
Postat av: Dääjvid

Djupingar funkar till bägge aktiviteterna, tro mig:)

2008-05-11 @ 21:14:09
URL: http://daajvidundpaartan.blogg.se
Postat av: Kapten

GLOOOOOOOOOOOOOOOOOOOORY

2008-05-11 @ 22:38:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0