El Dääjvid and The Pirate goes Falukalaset..

image30


Då har återigen ett falukalas passerat förbi. Första biran knäpptes i fredags klockan 17.00 och den sista i lördags klockan 00.00 kanske. Det var nog det lugnaste falukalas jag någonsin medverkat på throw all times. Hemgången var alldeles för tidig bägge dagarna, men kanske var skönast så man börjar ju bli lite uppåt åren:)
Fredagens förfest höll i alla fall väldigt hög klass, eller ja det var vad jag och piraten tyckte iaf. Vi hade lite lekar där som åtminstone vi tyckte var jävligt roligt. Vad ska man kalla det vi hade för oss då? Sakhumor kanske? Piraten tog en klädhängare och sa att han kände sig hängig, jag hämtade en kniv och sa att detta var en knivig situation. Vi fortsatte med en kapsylöppnare och undrade om folket inte kunde öppna sig lite. Ja nu förstår ni nog hur fantastiskt dåligt men ändå så jävla roligt det var.

Bjuder väl på ett återkommande skämt som jag körde med hela helgen: "Äter du haj? ja jag hade inge val".
Piraten är ju en jävla partykille han med, han kom ju inte ens ut på festen i fredags, men vi gillar han ändå.

Max gör lätt Sveriges godaste hamburgare, fy fan vilken oral njutning det var i söndags. När jag ändå är inne på temat mat så måste jag ju även berömma langosen på kalaset, två per kväll blev det. På fredagen var jag ute efter Thures rekord på fyra raka langos, men kände efter två att det inte var denna kväll jag skulle satsa efter rekordet.

Att inte våran skivbolagsdirektör var på plats var ju en miss i planeringen men det vart ett litet liveuppträdande åtminstone.


"Vakterna klagar på drinkar i taket"












Kommentarer
Postat av: Syrran

BBQ @ davve 7/6 :) spikat o klart!

2008-05-27 @ 19:44:47
Postat av: Kapten 33

jävlar va arg du ser ut på bilderna - vågar jag släppa in dig på nyrenoverade 14b?

2008-05-28 @ 00:46:05
Postat av: Dääjvid

Kapten: haha. ja de har gått över;)

2008-05-28 @ 08:41:19
URL: http://daajvidundpaartan.blogg.se
Postat av: idaliten

Ni var riktigt listiga i helgen ;) Höhö. har lite bilder fårn det hela...

2008-05-28 @ 10:39:39
URL: http://idaliten.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0