Update..




Jaha, då var det ett tag sen det uppdaterades i den här bloggen igen. Har mest blivit fylleinlägg här på slutet och kvaliten på innehållet i dom varierar ju ganska mycket:) Kan rapportera att det har blivit en hel del festande för oss i sommar, vissa gånger kul andra gånger inte. Nej nu ljög jag igen, de kan väl fan inte vara tråkigt när vi är i farten. Vi har ju fått den fantastiska gåvan att kunna roa både oss själv och andra (ja vi tror det iallafall).

Nu när vi går in i mörkare och kallare tider så finns det många som går i ide men jag och Päärtan tänkte gå emot strömmen och vara mer synliga än någonsin. Vi har bestämt oss att för en gångs jävla skull ta tag i den här bloggen nu när äntligen även han har skaffat dator och uppkopplingsmöjligheter. Eftersom han inte bidragit här på väldigt länge så skulle det inte förvåna mig om han snittar minst fyra inlägg i veckan. Nu kommer jag nog få en utskällning av han för att jag sätter för stor krav, men han kan nog inte bli så arg så de är nog ingen fara på taket.

Vill bara meddela alla som varit oroade och som vet vad det handlar om att min kaffetermos har kommit tillrätta. Efter en helt oplanerad kräftskiva förra helgen så hamnade jag plötsligt på en långpromenad. Efter en lång tids vandrande upptäcker jag plötsligt ett bekant dike, och där låg den och glänste väl kamoflerad med kvistar och ett paraply. Så man kan lugnt konstatera att det inte blev nån messmörsresa.

Nu har jag inte tid med detta längre, men luta er lugnt tillbaka och vänta på att Päärtan smeker in några rader här i sinom tid.


Haaaj

Kommentarer
Postat av: kansanna

haha tur du hittade termosen då, annars hade du kunnat fråga mig för jag har fotograferat vart du gömde den någonstans :D

2008-08-24 @ 18:58:41
Postat av: Dääjvid

kansanna: Haha jaså, och det säger du nu?:P

2008-08-25 @ 16:27:43
URL: http://daajvidundpaartan.blogg.se/
Postat av: kansanna

japp, hur ska jag veta att du hade "förlagt" termosen, ;) haa

2008-08-29 @ 06:14:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0