Like we promised..

Vi lovade ju faktiskt bilder från festkvällen i falun, men eftersom både fotografen och Päärtan har flytt vårt avlånga land så lyckades jag bara få tag på två bilder. Jag vet det är en liten besvikelse men vad göra? Och dom bilderna hittade jag på efterfesten.com samt dalademokratens mingelbilder. So here they come!




image18

Denna vackra bild hittades på efterfesten.com. Har ingen aning när under kvällen som denna bild togs. Våran vän och vapendragare cowboy malm har tröjan bak och fram, detta eftersom han velade göra sig oigenkänd för personalen efter att råkat spillt en grog på blackjackbordet och rymt därifrån.




image19

Denna bild återfanns på dalademokratens vimmelbilder. Har ett svagt minne av ett det var jag som bjöd hela bordet på grogg. Det stämmer nog för jag brukar ju gilla att bjuda ibland, helst om det är vackra damers. Här har jag heller ingen aning om någon tidpunkt men how cares?





Nog om det. Valborg börjar ju närma sig med stormsteg, ser ut att bli badtunna m.m hemma i dalen. Kan nog bli lyckat, det finns ju ett populärt talesätt som lyder: "man har inte roligare än man gör sig". Sant så sant. Ja just ja en hel del fylla lär det bli också men det hade ni väl redan räknat ut?

Nåja, nu ska Dääjvid gå och vara barnvakt. Ja alltså inte åt Päärtan utan åt syrrans unge.

MVH Bloggchefen (Dääjvid)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha era underbara dårar!

Dääjvud und Päärtan skull LÄTT platsa i Filip å Fredriks program 100 höjdare! :)

2008-04-29 @ 15:53:55
Postat av: Dääjvid

HAha. Är det positivt eller? ahaha

2008-04-29 @ 17:32:37
URL: http://daajvidundpaartan.blogg.se
Postat av: Fotomuppen

När det gäller er är det helt klart positivt:)

2008-04-29 @ 20:31:28
URL: http://fotomuppen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0