Inte ens en rubrik klarar jag att sätta!






Får väl tacka alla som tycker att bloggen ska vara kvar, lite feedback är bra för alla. Ni andra tusentals fega kräk som inte vågade slänga in en kommenter kan dra åt... Haha nej då skojade bara. Kanske är dags att inse att det inte finns några tusentals anhängare till denna blogg. Skulle nog tro att det är dom närmast sörjande som fortfarande håller lågan och kärleken till bloggen brinnande. Va fan? tänker ni nu, har vi plötsligt blivit ödmjuka och kommit till självinsikt? Jag låter frågan kvarstå och öppnar för spekulationer.

Måste faktiskt medge att om vi nånsin haft nån röd tråd i den här bloggen så har vi tappat den för länge sedan. Eller också så har vi aldrig haft någon, utan vi har bara flummat runt och aldrig fattat någonting av det vi sysslar med. Tror mer på det sistnämda faktiskt. Ärligt talat så har jag inte en jävla aning om vad jag ska skriva om, funderar över vad som jag har att berätta som är intressant för allmänheten. Det är ju inte direkt så att den här bloggen fyller någon funktion i samhället, tycker inte den har varit särskilt rolig på slutet heller. Det om något var väl facket vi kunde placera in oss i. Känner att vi totalt tappat stinget på slutet och därav dom gigantiska uppehållen mellan inläggen.

Det här var nog det seriösaste inlägget jag någonsin levererat här och vad ville jag ha sagt med det då? Jo det ska jag berätta för er, tror det var nån form av försvarstal för uteblivna inlägg.

Om vi ska lägga ner? Ohh no, det kan ni glömma! Efter lite övervägande kom vi fram till att köra, jag menar hur ska annars morsan ha koll på en? Eftersom vi är krigare av rang så tar vi oss igenom denna svacka och återkommer starkare än någonsin. För egentligen vad vore bloggvärlden utan daajvidundpaartan.blogg.se?




// Dääjvid


Kommentarer
Postat av: Anonym

Bloggvärlden vore ingenting utan denna blogg ;)

2009-03-18 @ 22:12:30
Postat av: Kung Kenta

De tar sig sa mordbrännar´n:0)

2009-03-20 @ 11:08:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0