Hej Måndag!








Återigen så kör vi med månadslånga svackor på denna blogg, återigen så är det jag som får ta älgen i hornen. Var är Päärtan? Men men. Måndag som sagt, vilken härlig dag. Nej lite ironisk var jag nog där trots allt, det är väl inte direkt denna dag som toppar listan över veckans bästa men den ska väl överlevas den också. Skönt med sovmorgon iallafall men mindre skönt att jobba natt men that's life!

Helgen innehöll en liten festlighet på fredagen. I och med det så har jag upptäck att de är dagen man ska festa på om man ska festa, hela helgen blir längre på nått vis och sen slipper man att fortfarande vara lite bakis på måndagen. Det kanske är ens eget fel mest då men ändå, man lär ju inte direkt få nått nobelpris i kategorin dricka måttligt.

Nu var det som att sticka en gaffel i en uppblåst badanka (metafor för min inspiration som försvann). Men några rader har det iallafall blivit på denna kanske sveriges mest underskattade och fantastiska blogg. Vet faktiskt inte själv om jag var ironisk där eller om jag bara är så dum så jag tror det.

Men fan, egentligen borde vi rycka upp oss som fan när det gäller det här bloggandet. Men iofs vet jag inte ens om vi har några läsare kvar som fortfarande följer da blogg!??

OM vi nu inte har några läsare kvar så kan vi ju börja minnas denna blogg som Sveriges bästa flummblogg, ibland levererade vi även sylvassa sågningar som vi själv inte fattade vad dom handlade om. Det gjordes även den absolut bästa festguiden någonsin i alla kategorier, den är vi speciellt nöjda över. Det har även blivit ett och annat fylleinlägg som vi kanske inte är så stolta över, eller så är vi kanske det vem vet? Det har varit några djupa dalar men jag vill framför allt att vi minns dom jävligt höga topparna. Fan ibland har vi varit bra, riktigt jävla bra!

Shit, nu vet jag inte om det här var ett avslutningstal eller en årskrönika. Men vi gör så här: det är upp till er att avgöra, de är ju trots allt läsarna vi skriver för så om det inte finns några kvar så är det ju hyfsat lönlöst:)

Så alltså, avslutningstal eller årskrönika? Ska bloggen vara kvar eller inte? Ja eller nej? Ös kommentarer gott folk!







// Dääjv

Kommentarer
Postat av: Sara.H :D:D:D

DEN SKA VARA KVAR! (:

2009-03-02 @ 14:41:47
Postat av: Fotomuppen

KLART den ska vara KVAR!!

2009-03-02 @ 19:50:28
URL: http://fotomuppen.blogspot.com
Postat av: Johanna

I helvete,den ska va kvar!

2009-03-03 @ 00:20:58
Postat av: Annelie

Den ska vara kvar!!

2009-03-03 @ 06:53:50
Postat av: Anonym

den ska vara kvar :D

2009-03-03 @ 10:05:43
Postat av: Anonym

DEN SKA VARA KVAR!!!!!!

2009-03-03 @ 10:12:53
Postat av: Kung Kenta

Är den inte kvar, då blir det bojkott:0)

2009-03-03 @ 12:59:45
Postat av: LTCU

Kör på!

2009-03-04 @ 14:03:46
Postat av: Anonym

Kvar

2009-03-05 @ 18:08:27
Postat av: Idre

Den ska vara kvaaar!

2009-03-06 @ 17:37:35
Postat av: martin

KVAR, men sluta fylla vartannat inlägg med nedläggning hit och dit + blogga mer. Ni har ju kapaciteten!



leksandsflagga på PaL tältet iår!

2009-03-06 @ 20:34:36
Postat av: LTCU

Börjar väl bli dags för ett inlägg om kvalserien nu tycker jag, få upp pulsen en aning!

2009-03-09 @ 10:42:13
Postat av: Anonym

den ska vara kvar!

2009-03-11 @ 12:42:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0