OBS!! DETTA ÄR DEFENITIVT ETT FYLLEINLÄGG!!

Känns som jag bryr mig jättemycket om jag stavar rätt nu eller inte. Men upp med öronen framför näsan nu gott folk. Samanhanget är lika med noll komma noll noll men nu jobbar jag bara på inspiration så ni får ursäkta.

Ordningsvakter gillar inte barbröstade gentlemän. Tydligen har jag kört en i ordningsvaktsögon ouppskattad nakenfest. Från det ena till det andra, Lindhamn talar bara till en kapten vid namn Morgan.

FInns absolut ingen poäng med det här inlägget över huvudtaget men det är gott med sibylla-korv. Tyvärr så är det sant som ryktet går (hittade på det själv nu) att jag bara bloggar på fyllan.

Jag dricker vatten och pertan sover nog, Karlsson känner säkert lugnet vart än han må vara.

Ju längre jag kommer i detta inlägg ju onödigare känner jag att det är. Men nu stiger plötsligt en herre vid förnamn John och efternamn Blund in i handligen. Jag är ledsen, i cant fight the force. When Mr Blund wants you to sleep, then you sleep.

NU höjer vi vattenglasen och tackar för att jag kom.

Hej hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0