Hoppsan







Börjar med att dela med mig av lite skön och efterlängtad information idag. Päärtan har kommit hem från sin resa både hel och ren. Han hade tydligen haft magproblem halva resan, men det är bara för att han inte lyssnar på mig. En whisky varje morgon så hade han undvikit det där: "en whisky om dagen är bra för magen".

Klämma handen i en bildörr är ingen bra idé, inte för att det var med flit men fy satan va ont det gjorde. Tack och lov för att jag var full och antagligen redan rätt så bedövad, men det är ändå inget jag rekommenderar.

Takida har gjort det igen! Handlake village.

Det funderas på att besöka Åre under nyår i våran umgängeskrets. Är det något för oss två idioter att uppleva tro?

Har faktiskt inte upplevt så mycket äventyr på slutet så har inte så mycket nytt och kul att berätta. Hoppas att min vapendragare kan rapportera om lite kul från hans resa här snart. Problemet är bara att det går så fruktansvärt lång tid emellan hans inlägg så man vet aldrig när dom kommer. Men när dom kommer då kommer dom med besked!










Kommentarer
Postat av: berg

åre. japp. det är skrivet i stjärnonrnaa. ;)

2008-09-24 @ 01:57:46
Postat av: lego

fernet på morgonen!!!

2008-09-25 @ 11:39:52
URL: http://blog.jorego.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0