Friday..


Ska ta och skriva ett inlägg i nykter tillstånd idag eftersom det var ett tag sen sist. Det ämnet som känns aktuellt att prata om just nu är väl ganska solklart, alla ställer vi väl oss frågan: hur går det för Päärtan på cypern? Har han ens hittat dit? Vet han vart han är? Har han varit nykter ännu sen han bloggade sist? Hur gör han sig förstådd? Kan han ens engelska? Ja frågorna är många och bara han vet svaren. Han får väl själv redovisa när han har kommit hem. Ytterliggare ett problem för honom måste ju vara att kunna dra roliga historier, tror inte alla blir lika roliga på engelska som på svenska.

I helgen blir det minsann inga fylleinlägg från min sida. VAA?? tänker ni. Nej säger jag och anledningen till det är att jag ska jobba hela helgen. Lika bra det, tjänar hellre pengar än bränner dom:)

"118 100 tror att Dääjvid är en snygg och skojig snubbe. Han gillar att springa naken i skogen och att ha gräsbollskrig."

Kul funktion det där, men fattar inte hur dom kan känna mig så jävla bra. Det är ju verkligen precis på pricken.

Nej nu har jag tyvärr inte tid att sitta här längre, men jag hoppas att alla läsare håller tummarna för att Päärtans äventyr och upplevelser ska sluta lyckligt och att han kommer hem till oss med hälsan i behåll.

Over

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0