Tja eller nått annat bra..

None


Hejsan eller nått. Vill bara passa på att gratulera rikets bästa dansband (Larz.Kristerz) till ännu en framskjuten placering i dansbandskampen. Kan lova att dom härliga hembygdsgenerna pumpar rätt friskt just nu. Nästa helg blir man live på plats. Ja just ja Dääjvid heter jag förresten varje dag. Dom säger att Larz-Kristerz är det bästa som hänt Älvdalen sen jag föddes. Nej nu lyser min ödmjukhet igenom igen. Vilka dom undrar ni, ingen aning säger jag.

Ifall ni undrar så var det absolut inte våran avsikt att driva med modebloggar i vårat förra inlägg, nej tvärtom så brinner vi verkligen för mode ( host, host bullshit), och det är verkligen jätteroligt och fruktansvärt intressant att ni delar med er i vilken butik samt vilken tid ni köpte era trasor. Ni skriver för att påverka fjortisar att spendera sin skrala veckopeng på ett plagg som kostar som en halv Irakisk arme i en värdelös affär som nån jävla tomte från Stockholms finest rekomenderat. Japp det var en sågning som bloggen bjuder på. Daajvid und Paartan blandar sig i sånt som dom inte kan ett skit om.

Men det som vi kan nånting om är dansband. På tal om dansband så har jag en jävligt skön säng som väntar på mig just nu.

Mycket bra musik nu från dj:n, kan bero på att det är jag som vänder plattor:)

Kanske är jag som är efter min tid? Men holy shit va bra det är med resorb. No backdrunk efter en brustablett av sånt.

Nu är det nog dags att släppa bärsen och ta ett allvarligt snack med John den berömde blund.

adjö!


PS: Eva, Eva du får gubbarna att leva!



Kommentarer
Postat av: Eva

Åh tack tack, det har jag märkt!

2008-11-02 @ 23:39:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0