This is the Dääjvid show!

image26



Ohoj kamrater! Dääjvid här like usual. Tänkte ta och berätta lite om ännu en helg i mitt liv, en riktigt bra helg i mitt liv till och med. Hade besök av "kungen" himself hela helgen. På fredagen så var vi på lite whiskyprovning i dom sydöstra delarna av mora, sen när klockan började närma sig elva drog vi ner på krogen för att avnjuta hockeyn och ett par kalla. Rätt så bra kväll faktiskt och förvånansvärt mycket folk som hade bestämt sig för att gå ut denna kväll. Sen blev det hemgång och min lägenhet förvandlades till ett gatukök av högsta klass.

Klassiker från helgen:

-118 118, de är Britta.
- Nämen tjenare Britta, vill du visa din... nej den ska vi inte ta idag va?
- Haha, nej den ska vi inte ta idag! haha

- Kan inte jag få följa med dig hem?
- Jag är ledsen, det kommer inte bli någon mer gång. Det är inte dig det är fel på det är mig.


slut

Kommentarer
Postat av: Anna

Haha, du är inte riktigt klok du david;)

2008-05-19 @ 23:02:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0