Here i am again Falun!

image27



I helgen är det återigen dags för ett återkommande arrangemang i mitt liv nämligen det beryktade falukalaset. Verkar som jag blir ensam representant från Dalarna north, ja cowboyen också men han räknas numera till Falun. Men ska nog gå att få till ett bra rajraj ändå skulle jag tippa, det säger jag därför att jag känner mig själv rätt bra.

Kurt-lennartzs ska även spela in en ny singel om alla bitar faller på plats. Bilden här ovan är från inspelningen av våra första två singlar, nämligen dunderhitsen leende guldbruna bönor och nattinatt. Vi planerar även en livespelning under fredagskvällen, men det beror ju på om golden har karokemaskinen igång. Vi gjorde ju en lyckad spelning där sist:)

Att vara stor inom dansbandsgenren innebär en himla massa fördelar. Groupies, gratis sprit och välfyllt konto är några av dom. Synd bara för oss att vi inte är det då, vi har heller inga planer på att bli. Det närmaste vi kommer något av det där är väl groupies, var väl ett ca 20 tjejer utanför studion sist. Synd bara att dom inte var där varken för våran skull eller musikens, utan för att få spela in en egen singel så där sprack det också, fan!

Hoppas jag slipper nakenbadet denna gång bara, verkar vara lite för kallt för sådana aktiviteter nu. Päärtan låter hälsa från vårt grannland att han klarar sig fint därborta, makaroner och sånt livnär han sig på. Han vill gärna att ni kallar honom för trucker nästa gång ni ser han eftersom detta är hans yrkeskategori.

Nej, de var allt för denna gång tror jag. Väl mött eller nått.


Puss och kram till alla er därute.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0