Grattis Mr Cowboy!

None



Idag vill bloggen gratulera våran vän och vapendragare Örjan "börje" "cowboyen" "piraten" på sin födelsedag. Kärt barn har många namn. Anledningen till att jag skriver detta idag är att jag är förutseende och har en bra personkännedom om mig själv, imorgon finns det nämligen en stor risk att jag kan vara lite otydlig om ni förstår vad jag menar? Örjan är en öldrickare av rang samt en mästare på förklädnader. Så nu tar vi i och sjunger för han allihopa, jag tar ton och ni hänger på.

- Jaaa mååå han leva, ja må han leva, ja må han leva ut i hundrade år.. Hipp hipp, hurra! hurra! hurra!

Har även en fråga att slussa ut till er läsare. Hade en fråga på tipspromenad som jag direkt skickar vidare till er.

Vilket är världens vanligaste språk?

A: Engelska
B: Spanska
C: Mandarin

Nu är jag tvungen att tacka för mig eftersom jag helt plötsligt kände att det var tomt i kistan.

Baaaj

Kommentarer
Postat av: Helena

Det vet väl varenda människa att mandarin är det vanligaste språket i världen.



Hälsningar Helena

2008-06-28 @ 00:03:04
Postat av: Dääjvid

Helena:Varenda människa utan jag isåfall, men nu vet jag:)

2008-06-28 @ 07:10:20
URL: http://daajvidundpaartan.blogg.se/
Postat av: Kapten

Klämäntiin?

2008-06-28 @ 12:51:18
Postat av: födelsedagsbarnet

ååhhh grattis till mej själv!!!!

2008-06-28 @ 16:43:24
Postat av: bergbergberg maria

glöm inte mit personliga bildinlägg för tusan. NU , som dom festfixare vi är you and me.

2008-06-29 @ 18:28:34
Postat av: Dääjvid

bergbergberg maria: Nej nu har du grisat hemma hos mig också så nu är det jämt ändå:)

2008-06-29 @ 18:49:53
URL: http://daajvidundpaartan.blogg.se/
Postat av: skottland

spanska är väl det språk som pratas av flest männiksor men engelska är väl mest vanligt,right? :P

2008-07-04 @ 15:29:45
Postat av: Dääjvid

Skottland: Trodde också nått sånt men det är faktiskt mandarin som är typ ett kinesiskt språk.

2008-07-04 @ 19:10:13
URL: http://daajvidundpaartan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0