Galen förfest!




Sjuk jävla förfest i lördags, det måste ha varit den roligaste på år och dar. Det sägs att platsen för detta skådespel såg ut som ett slagfält efteråt. Den innehöll verkligen allt och alla var i toppform. En av dom stora höjdpunkterna var ju när festen plötsligt förflyttades till taket på slogboden, men vi stötte på lite problem så den fick lov att avslutas illa kvickt. Päärtan klibbade allt i sin väg precis som vanligt.

Sen rullade ju festen förstås vidare till dössberget, det var också roligt och för andra året i rad såg jag inte en enda låt med pumpbolaget. Men va fan, så kan det gå när man gillar alkohol:)

Nu har Päärtan den gamle räven stuckit tillbaka till lusekoftans förlovade land. Det är väl bara och invänta hans nästa hembesök då. På tal om han, det var rätt komiskt när han skulle skära sig med en kniv på skoj, grejen var bara den att han hade kniven åt rätt håll så han skar sig på riktigt. Vilken lirare:)

Han lovade även på heder och samvete att han skulle köpa en buss, de fick han inte för Erica som tyckte det var onödigt eftersom han ändå var i Norge. Men då skulle han flytta in i bussen och bo där istället.


Over and out






Kommentarer
Postat av: malm

ja de va förjävla kul de här =)

2008-06-24 @ 22:05:03
Postat av: Kapten

Hur gick det med det där "3 mot 10"-smset jag fick mitt i natten?

2008-06-24 @ 22:20:24
Postat av: Tuss

Haha vilken höjdarbild måste jag säga :D

2008-06-24 @ 23:16:16
Postat av: Dääjvid

Kapten: Antar det var päärtan så det får du fråga han:P

2008-06-25 @ 16:35:05
URL: http://daajvidundpaartan.blogg.se/
Postat av: Pæærtan (2 A:n med 2 : )

haha ja de løste sig ændå, dom dorg sig tillbaka nær jag børja snacka om Ælvdalen

2008-06-28 @ 12:30:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0