Måndagsexemplar




Haaj haaj. Nu har det råkat bli ett tag sen igen som man producerade någonting på denna bloggen. Päärtan säger att han ligger i en bloggsvacka, själv är jag bara jävligt upptagen jämt. Men den som väntar på nått gott väntar aldrig för länge tror jag minsann dom säger.

Ja och vad fan har man för klokt att säga på en måndag då? förmodligen inte ett piss som är av ert intresse, men what the hell, we give it a shot.

Jo de här med finanskrisen... nej skoja bara inte ska vi blanda oss i sådant, de får mediebranschen fixa.

Snart börjar det dra ihop sig för Åre, kan bli riktigt roligt faktiskt. Det ryktas om att Päärtan ska försöka sätta ett världsrekord. Han ska lyckas med konsten att åka störtlopp på snowboard och samtidigt svepa två stycken redbull jäger.

På tal om den gamle räven så styr han åter kosan hem till Sweden i helgen. Då ska vi göra Falun till en lite roligare stad igen. Golden kan med stor sannolikhet räkna med ett besök, länge sen vi spelade där nu. Vi har dock ett litet klagomål att framföra till Falun, fan vad dåligt det är med efterfester.

Nu tackar jag Dääjvid för mig. Säger som färjan-håkan: "Inga konstigheter" .

Kommentarer
Postat av: Martin

När ska ni till åre? ska dit på vid lucia och sen får vi se, men antagligen ett par gånger till, alltid kul med leksingar på plats!

2008-12-04 @ 00:11:45
Postat av: Päärtan

Vi drar dit 28 dec - 3 jan om jag inte har fel.

2008-12-04 @ 11:58:04
Postat av: Pan

28-4. du har fel.

2008-12-05 @ 20:51:04
Postat av: Pertan

ja så kanske de va, men jag hade nästan rätt.

2008-12-06 @ 00:16:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0