Rapport!(eller nått)






Oh yes i know, man ska aldrig blogga på fyllan. Men räcker inte tiden till i nyktert tillstånd så har man dispens, "hellre ett fylleinlägg på bloggen än en langos på festivalen" som tarzan hade sagt. Langosen var en grym besvikelse faktiskt, en stenhård pannkaka med halva kinas kräftor på.... jummy eller inte..

På tal om kräftor, bilden har inget alls att göra med inlägget den bara fanns i arkivet. Hade en minifylla med pumpbolaget igår också, tyvärr var jag tvungen att stiga upp 05:45 för att jobba lite, men det fixade väl jag. Nej det är som jag brukar säga: "Det är inte lätt att vara ödmjuk när man är bäst i världen"

Vet inte om detta inlägg gjorde världen en bättre plats att leva på direkt, men jag kan ju säga att jag har försökt iallfall.

Imorn ska jag lira paintball. Kan nog bli riktigt roligt faktiskt. Jodå jag ska äta stenhårda langos och dricka öl också.

Gjorde en Columbus alldeles nyss, alltså en upptäckt. Har inte ett enda stavfel på hela inlägget, rätt imponerande ändå när man knappt ser tangentbordet, men är man bäst så är man.

Nej nu ska jag visa lite karaktär och vara lite ansvarsfull som bara jag kan vara och gå och lägga mig. Vi kanske ses imorn, om inte annat kan man väl se hur man blivit "taggad" i ett fotoalbum på facebook på söndag.

Godnatt från en krigare i natten!



Kommentarer
Postat av: Sara

Haha, du är skön du david men huvudsaken var att du höll ditt löfte:)



Kram

2008-08-02 @ 19:15:25
Postat av: LeifThorz

ni som har koll på dansbandssvängen - vad tror ni om den här?



http://tjuvtittat.se/wp-content/uploads/2008/07/gayes.jpg

2008-08-05 @ 00:03:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0