Inte bra att jobba gratis..





Jahaja nu var det dags för ett fylleinlägg igen. Alltså jag har bara mig själv att skylla för att jag aldrig kan slita mig ifrån att jobba vardag som helgdag. Men nu ska ni inte tro att jag missar det glada livet, nej då tvärtom jobbar man hos Stefan så blir man full kan jag lova. Ja just ja, glömde säga att det var Dääjvid här. Ja tro det eller ej men ibland ångrar till och med jag mina handlingar, men nu ska vi inte gå in på det nått närmare.

Snickra och dricka öl is the shit, ju mer öl desto bättre lösningar:) Nej men om man ska vara lite seriös så vart vårat projekt lite bättre än förväntat.

Björne bangade idag men som tur för oss var att vi klarade oss utan han. Vem behöver mer folk när man själv är bäst i världen? Jodå, sen är jag rätt ödmjuk också.

Letade febrilt i arkivet efter en passande bild till inlägget men det gick ju klockrent åt helvete så tog en bild som symboliserar vem som står bakom detta väldigt nödvändiga inlägg istället. Fast ja, det har ni nog redan listat ut när ni kommit så har långt.

Som vanligt när jag bloggar på fyllan så finns det noll sammanhang plus lite onödiga upprepningar men stava kan jag iallafall förhoppningsvis.

Stefan har däckat på min soffa nu iallafall, men om ni trodde att jag ångrade det valet av lägenhetskamrat så hade ni fel. Det har lite att göra med min tidigare predikan om ångrade handlingar. Men vad är det vi säger? Broes before hoes. Nej nu är jag tvungen att tacka för visat intresse och krypa till beds.


Baaaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0