Bloggen intervjuar!

image13



Bloggen har bestämt sig för att intervjua två unga damer vid namn Johanna och Amanda för att helt enkelt ta reda på vad folk tycker om denna blogg. Vi har tagit reda på deras åsikter om innehåll, tävlingar m.m


Vad tycker du om bloggen?

Amanda: Den är rolig! Jag besöker den flera gånger per dag, jag hoppas på en massa roliga tävlingar!

Johanna: Den är kul! jag tycker den har börjat väldigt bra. Jag hoppas på täta uppdateringar och schyssta inlägg!

Vilka är dina förväntningar på bloggen?

Amanda: Roliga tävlingar, många inlägg samt festbilder!

Johanna: Som jag sa nyss, täta uppdateringar, avslöjanden, tävlingar och festbilder!

Ja det här med tävlingen har blivit en stor succè, är det något vi ska fortsätta med och har ni några förslag på framtida tävlingar och priser?

Amanda: Självklart ska ni fortsätta med tävlingar. Mitt förslag är gissningstävling, tex när ska päärtan ta körkort? Som pris vill jag ha päärtans fjällräven jacka.

Johanna: Jag säger som Amanda, gissningstävlingar. Priser kan vara Dääjvids kalsonger eller att man får färga hans hår.

Beskriv oss med tre ord, vi börjar med Päärtan?

Amanda:  Chillare, Leksandsfanatiker och temperamentsfull.

Johanna: Rolig, temprament och leksing.

Dääjvid?

Amanda: En riktig 10poängare.

Johanna: Kul som fan.

Hur tror ni den här sagan slutar, blir vi kändisar eller inte?

Amanda: Det är ni väl redan?

Johanna: Ni är väl redan kändisar!

Som intervjupersoner får ni ju lite att säga till om. Något ni tycker vi ska ta med på bloggen som saknas?

Amanda: Ja lite mer bilder och evenemang som är på G!

Johanna: Keep up the good work!

Om vi ska lämna bloggen nu då, eftersom ni båda är från Falun, vad föväntar ni er av helgen nudå?

Ett fullt jävla ös! både på oss och er!






Därmed får vi tacka dessa två damer för att som ställde upp på denna intervju. Nog för att det var deras idè men ändå. Efter att intervjun är slut så låter dom även hälsa att dom tycker att folk ska fortsätta deltaga i tävlingen!

Bara för att vi valde att intervjua dessa båda två så betyder inte det att vi inte tar emot fler åsikter och förslag, tvärtom! Det finns en kommentarsfunktion här på bloggen, var inte rädd för att använda den!

Kommentarer
Postat av: Örjan #41

Kan man inte vinna en dejt med dom här tjejerna då?

2008-04-16 @ 19:58:15
Postat av: pan

bilden är fett missvisande....

2008-04-17 @ 08:05:12
Postat av: Päärtan

va inte bitter nu pan

2008-04-17 @ 12:15:00
Postat av: Newcastle

http://www.youtube.com/watch?v=QAG5qHfwY38

2008-04-17 @ 13:03:42
Postat av: Johanna

bilden tål att diskuteras...

2008-04-17 @ 15:52:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0