Äntligen dags!

Då kommer äntligen ett nytt blogginlägg farande. Ber om ursäkt för att det dröjt lite. Igår var jag lika bakfull som George Best var under sina glansdagar. På tal om Man Utd, igår spöade vi arsenal det gillar bloggen.

Nu när besökarantalet verkligen stigit till oanade höjder så känner man ju pressen att alltid prestera. Tur för oss att både jag och Päärtan alltid är som bäst när det gäller, spelar ingen roll om det är på fest eller med bloggandet.

När vi ändå är inne på fest (ja den övergången gjorde jag med flit) så måste jag återigen göra reklam för våran lilla mysresa till falun nästa helg. Vi hoppas naturligtvis på ett sjuhelsikes drag samt mycket hönor, eller ja det sista är det väl bara jag som hoppas på. Schemat för kvällen är i princip spikat. Vi börjar med en förfest så klart, vart den utspelar sig är lite oklart ännu, men vi tager gärna emot förslag. Sen blir det vidare mot etage, vilket förövrigt verkar vara en kedja eller nått, har ju funnits i varenda jävla stad vi har varit i iår. Sen kommer vi säkert att tycka det är värdelöst där och dra vidare till golden där karokemaskinen knappast kommer få en lugn stund.

Har nyss mottagit ett stort koppel festbilder på mig och Päärtan, tack Jessica för det! Dom kommer väl att publiceras här vid ett bra tillfälle.

Vore jag er skulle jag absolut inte missa nästa inlägg, det är allt jag säger just nu;)


Kommentarer
Postat av: hehe

"igår var jag lika bakfull som george best var under sina glansdagar" haha, världsklass på det citatet. Keep up the good work!

2008-04-14 @ 14:24:22
Postat av: martin

jo det är sant etage finns överallt och är en kedja, som alla andra nattklubbar... tyvärr

2008-04-14 @ 18:55:03
Postat av: ida

Johanna sa nått om att förfersten skulle ägarum hos mig...

2008-04-15 @ 10:01:31
Postat av: Dääjvid und Päärtan

ida: Det låter ju lysande:)

2008-04-15 @ 10:57:01
URL: http://daajvidundpaartan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0